Es gibt Lautsprecher und dann gibt es noch die LS3/5A. Sie spaltet sowohl ihre Hörer, als auch die, die sie gar nicht kennen. Warum das so ist? Nun, dafür muss man sich vor allem anschauen und natürlich hören, was sie kann und nicht, was sie nicht kann.
>> Mehr erfahren>> Alle anzeigenMit diesen Chassis wollte ich schon immer mal etwas bauen. Dass ich sie allerdings jemals zusammen in einer Box haben würde, hätte ich dann doch wieder nicht erwartet – dass das Ganze so gut werden würde, dann schon eher.
>> Mehr erfahren>> Alle anzeigenKategorie: Profi- / Musiker-Equipment
Ausstattungsliste: RME M-1610 Pro
Spezifikation | |
16 Kanal A/D, 8 Kanal D/A Wandler mit ADAT, AVB, MADI | |
16 x Analog In (25-pin D-sub, up to +24 dBu, 6x TRS, fully symmetrical design) | |
8 x Analog Out (25-pin D-sub, up to +24 dBu, fully symmetrical design) | |
16-channel AD converter, 8-channel DA converter, fully symmetrical | |
Switchable sensitivity per channel +13/+19/+24 dBu | |
DC-coupled Outputs | |
1x Stereo Phones out with direct monitoring of all digital and analog inputs | |
4x ADAT Outputs | |
Word Clock I/O (BNC) | |
1 x MADI I/O coaxial | |
Easy single- or multi mode MADI integration via SFP module | |
MADI Auto-Input - seamless redundancy | |
MADI-AVB conversion | |
2 x RJ45 1 GigE AVB, eight streams (128 Channels) with 1-8/12/16 Ch., fully redundant | |
2 x monitored fully redundant internal PSUs | |
19” enclosure 1 height unit | |
SteadyClock FS - ultra-low jitter digital clock technology | |
SyncCheck® and ICC® - detects when a clock source is not in sync and falls back to other available signals | |
2” full color display with control knob for device control | |
Internal routing of all 272x298 channels | |
Remote control via HTTP, JSON, IEEE 1722.1 AVDECC | |
USB 2.0 (for remote control and firmware updates) |