Von Audio System gibt es eine Vielzahl an Nachrüstlautsprechern für Audi. Wir schaffen den Überblick und testen das RFIT Set für den A6 C8.
>> Mehr erfahren>> Alle anzeigenMit diesen Chassis wollte ich schon immer mal etwas bauen. Dass ich sie allerdings jemals zusammen in einer Box haben würde, hätte ich dann doch wieder nicht erwartet – dass das Ganze so gut werden würde, dann schon eher.
>> Mehr erfahren>> Alle anzeigenKategorie: Subwoofer (Home)
Ausstattungsliste: JL Audio Fathom® f112v2
General Specifications | |
Enclosure Type | Sealed |
Enclosure Finish | Black Gloss |
Frequency Response (anechoic) | 21 - 119 Hz (±1.5dB) |
-3 dB at 19 Hz / 150 Hz | |
-10 dB at 17 Hz / 167 Hz | |
Effective Piston Area (Sd) | 84 sq in / 0.0542 sq m |
Effective Displacement | 287 cu in / 4.7 L |
Amplifier Power | 1.8 kW RMS short-term |
Power Mode(s) | Off, On or Automatic (Signal-Sensing) |
Light Modes | Off, On or Dim |
Signal Processing | |
Unbalanced Inputs | Stereo or Mono (two RCA jacks) |
Balanced Inputs | Stereo or Mono (two female XLR jacks) |
Speaker/High-Level Inputs | N/A |
Input Grounding | Isolated or Grounded |
Input Modes | Master or Slave |
Level Control | Reference (fixed gain) or Variable, from full mute to +15dB over reference gain |
Filter Mode(s) | Low-Pass |
Filter Slope(s) | 12/24 dB/octave |
Filter Frequency Range | 30 Hz - 130 Hz |
Filter Defeat Function | Yes |
Polarity | 0 or 180 degrees |
Phase | Variable, 0 - 280 degrees |
Extreme Low Frequency (E.L.F.) Trim | Variable, -12 dB to +3 dB at 25 Hz |
Line Outputs | N/A |
Output to Slave | Balanced (one male XLR jack) |
Calibration Mode | Digital Automatic Room Optimization (D.A.R.O.), incudes laboratory-grade microphone |
Physical Specifications | |
Width (W) | 15.0625 in / 384 mm |
Height (H) | 18.5 in in / 470 mm |
Depth (D) | 17.75 in / 451 mm |
Net Weight | 117 lb / 53 kg |
323-2529
Masori |